June 14, 2012
<< Back

MethylGene to Present at The Bloom Burton & Co. Healthcare Investor Conference

Montreal, Canada. June 14, 2012 - MethylGene Inc. (TSX:MYG) today announced that Mr. Charles Grubsztajn, President and Chief Executive Officer, will present an overview of the Company at the Bloom Burton & Co. Healthcare Investor Conference which will be held at the Toronto Board of Trade on Thursday, June 21, 2012. Mr. Grubsztajn will be presenting at 9:30 a.m.

About the Conference

The Bloom Burton & Co. Healthcare Investor Conference brings together U.S., Canadian and European investors who are interested in the latest developments in the Canadian healthcare sector. Attendees will have an opportunity to obtain corporate updates from the premier Canadian public and private companies through presentations and break-out Q&A sessions.

About MethylGene

MethylGene Inc. (TSX:MYG) is a small molecule drug development company that is advancing two novel therapeutics for cancer and infectious disease in human clinical trials. The Company's lead product candidates are: MGCD290, an oral antifungal agent targeting the fungal Hos2 enzyme that is currently in Phase II trials for vulvovaginal candidiasis, and MGCD265, an oral Met/VEGF receptor kinase inhibitor that is in Phase I/II clinical trials for solid tumor cancers. MethylGene owns all rights to its lead product candidates, and has partnerships with Otsuka Pharmaceutical Co. Ltd., Taiho Pharmaceutical Co. Ltd., and EnVivo Pharmaceuticals, Inc. for its other pipeline programs.Montréal (Québec) Canada, le 14 juin 2012 - MethylGene Inc. (TSX : MYG) annonce aujourd'hui que M. Charles Grubsztajn, président et chef de la direction de l'entreprise, présentera un aperçu général de la Société lors de la conférence Bloom Burton & Co. dédiée aux investisseurs du secteur de la santé, qui se tiendra à la Chambre de commerce de Toronto (Toronto Board of Trade), le jeudi 21 juin 2012. La présentation de M. Grubsztajn aura lieu à 9h30.

À propos de la conférence

La conférence Bloom Burton & Co. dédiée aux investisseurs du secteur de la santé rassemble des investisseurs américains, canadiens et européens désireux de se tenir informés des développements récents intervenus dans le secteur de la santé canadien. Les participants auront l'occasion d'assister à des mises à jour effectuées par des entreprises publiques et privées parmi les plus en vue au Canada ainsi qu'à des périodes de questions en petits groupes.

À propos de MethylGene

MethylGene Inc. (TSX : MYG), une société qui met au point des médicaments de petite taille, fait progresser en études cliniques chez les humains deux nouveaux traitements qui ciblent le cancer et les maladies infectieuses. Les deux principaux produits candidats de la Société sont : le MGCD290, un agent antifongique par voie orale ciblant l'enzyme fongique Hos2 qui fait actuellement l'objet d'études de phase II sur la candidose vulvo-vaginale ; et le MGCD265, un inhibiteur de kinases à récepteurs Met/VEGF par voie orale, en cours d'essais cliniques de phase I/II sur des cancers à tumeurs solides. MethylGene détient la totalité des droits associés à ses principaux produits candidats et a signé des partenariats avec Otsuka Pharmaceutical Co. Ltd., Taiho Pharmaceutical Co. Ltd. et EnVivo Pharmaceuticals, Inc. pour les autres programmes de son portefeuille de produits.

Investor Relations Contacts

Mark J. Gergen